Specjalista ds. Rekrutacji i Szkoleń
Agata Murzyn
tel. 785 55 69 47
Koordynator Regionalny
Agnieszka Wandor
tel. 785 55 68 23
Biuro Regionalne Projektu
ul. Wybrzeże Gdyńskie 6B,
01-531 Warszawa
Kluczowym dla „Akademii Euro” elementem wsparcia pracowników branż związanych z obsługą mistrzostw UEFA EURO 2012™ jest szkolenie interpersonalne z profesjonalnej obsługi klienta.
Szkolenie trwa 16 godzin (2 dni po 8 godzin).
Zajęcia prowadzone są metodami aktywnymi, angażującymi uczestników i pozwalającym i na przełożenie nauczonych treści na praktyczne umiejętności do wykorzystania pracy. Jedna grupa składa się z około 15 uczestników/uczestniczek.
Wszystkim uczestnikom/uczestniczkom zapewniamy materiały szkoleniowe i catering.
Przewiduje się również noclegi dla uczestników/uczestniczek w przypadku, gdyby zajęcia odbywały się poza stolicą regionu.
Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy. Wykonawcą jest firma PMGroup.
Na zakończenie każdy otrzymuje dyplom.
Program szkolenia będzie obejmował:
OBSŁUGA KLIENTA
(ramowy zakres tematyczny szkolenia)