Akademia Euro - projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Regionalne Kadry Gospodarki

Człowiek - najlepsza inwestycja

Mazowsze

regiony Mazowsze Dolny Śląsk Pomorze Wielkopolska

Kontakt

Specjalista ds. Rekrutacji i Szkoleń
Agata Murzyn
tel. 785 55 69 47

Koordynator Regionalny
Agnieszka Wandor
tel. 785 55 68 23

Biuro Regionalne Projektu
ul. Wybrzeże Gdyńskie 6B,
01-531 Warszawa

Liderem projektu jest:
Partnerem projektu jest:
Ogólny opis szkoleń i warunków szkoleń
PDF Drukuj

Ogólnym celem szkoleń "Akademii Euro" jest podniesienie kompetencji zawodowych i zdolności adaptacyjnych uczestników/uczestniczek Projektu do rosnących oczekiwań rynku pracy, związanych ze zmianą, jaką będzie pojawienie się nowych grup klientów - turystów zagranicznych,  m.in. w związku z organizacją w Polsce Euro 2012.

Projekt jest niezwykle atrakcyjny dla uczestników i uczestniczek i prowadzony jest na wysokim poziomie jakościowym. Osobiście dbamy o zawartość programów i materiałów i naprawdę można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy. Z przeprowadzonych już szkoleń mamy bardzo pozytywne opinie od uczestników!

Pojawiły się również miłe komentarze po zajęciach:

  • „Szkolenie zorganizowano i prowadzono rewelacyjnie. Trenerzy potrafili bardzo ciekawie przekazać nam swoją wiedzę”
  • „Trenerzy skarbnica wiedzy, gratuluję cateringu”
  • „Super szkolenie. 100% zadowolenia”
  • „Bardzo miła i ciekawa obsługa tego Szkolenia. Jestem pod wrażeniem”

Wykonawcą kursów języka angielskiego jest firma EMPIK.

Wykonawcą szkoleń miękkich jest firma PM Group.

Uczestnictwo w "Akademii Euro" pozwoli przedsiębiorstwom znacząco zwiększyć rozmiar i/lub zasięg podejmowanych działań szkoleniowych wobec swoich pracowników/pracownic. Dzięki wsparciu EFS  i dofinansowaniu Projektu w ramach PO KL, ze szkoleń mogą skorzystać firmy i ich pracownicy/pracownice, którzy/e bez wsparcia nie byliby w stanie opłacić kosztów szkoleń.

Na potrzeby Projektu Spółka PL.2012 przeprowadziła analizę potrzeb szkoleniowych wśród pracowników/pracownic branż objętych Projektem w województwie mazowieckim. Rozpoznanie potrzeb obejmowało sprawdzenie poziomu zainteresowania kursami i szkoleniami związanymi z obsługą klienta, w tym klienta zagranicznego. Badanie wykazało, że około 77% ankietowanych zadeklarowało chęć uczestnictwa w szkoleniach związanych z obsługą Euro 2012. Wyniki ankiety posłużyły dostosowaniu oferty szkoleniowej do potrzeb uczestników/uczestniczek Projektu w województwie mazowieckim.

Cele cyklu szkoleniowego - formy wsparcia zgodne z zasadą empowerment.

  1. Wzrost kompetencji uczestników/uczestniczek cyklu szkoleniowego w zakresie: podstawowych umiejętności językowych, obsługi klienta, obsługi klienta zagranicznego - pochodzącego z innych kręgów kulturowych, atrakcji aglomeracji regionu mazowieckiego pod kątem organizacji masowych imprez;
  2. Pogłębienie informacji, wiedzy oraz wzrost świadomości uczestników/uczestniczek cyklu szkoleniowego na temat innych kultur, na przykładzie Mistrzostw i krajów pochodzenia drużyn piłkarskich
  3. Podniesienie umiejętności uczestników/uczestniczek cyklu szkoleniowego do dokonania samooceny pod kątem zdolności obsługi klienta, świadomości znaczenia profesjonalnej obsługi klienta dla wizerunku regionu i Polski
  4. Podniesienie poziomu obsługi klienta w sektorze usług turystycznych i okołoturystycznych, w regionie mazowieckim.

Szkolenia zlokalizowane będą w województwie mazowieckim, w miejscach dogodnych pod względem komunikacyjnym. Prowadzone będą przez profesjonalną firmę szkoleniową w godzinach pracy uczestników/uczestniczek.

Rodzaje szkoleń

  1. Kurs języka angielskiego – 45 godzin zegarowych zajęć (60 godzin lekcyjnych);
  2. Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta – 16 godzin zajęć (2 spotkania po 8 godzin);
  3. Szkolenie z różnic międzykulturowych w obsłudze klienta – 16 godzin zajęć (2 spotkania po 8 godzin);
  4. Atrakcje regionu Mazowieckiego pod kątem organizacji imprez masowych – 8 godzin zajęć (1 spotkanie);
  5. Szkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej (tylko dla pracowników komunikacji miejskiej) – 8 godzin zajęć (1 spotkanie).

Cykle szkoleniowe zostaną przeprowadzone w okresie 08.2011 – 05.2012.

Szkolenia i kurs będą trwały około 4-5 miesięcy dla każdej z grup szkoleniowych, w zależności od intensywności nauki:
- od sierpnia-września 2011 do grudnia 2011 lub
- od stycznia 2012 do kwietnia-maja 2012.

 

 

 
Mazowsze
Dolny Śląsk
Pomorze
Wielkopolska