Akademia Euro - projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Regionalne Kadry Gospodarki

Człowiek - najlepsza inwestycja

wybierz region:

regiony Mazowsze Dolny Śląsk Pomorze Wielkopolska

Zgłoś się na szkolenie

Kontakt

Siedziba Spółki
ul. Wybrzeże Gdyńskie 4,
01-531 Warszawa
tel. 0048 (22) 560 37 67
fax 0048 (22) 560 37 55

Polish Guide

Zespół projektu
PDF Drukuj

Projekt realizujemy z pasją - jako zespół, któremu zależy na pracy i na jakości wizerunku Polski i Polaków w oczach zagranicznych gości.

 

Monika Jakubiak

Kierownik Strategiczny Akademii Euro

Absolwentka ISNS UW, socjolog, specjalistka ds. negocjacji, mediacji i rozwiązywania konfliktów. Absolwentka Akademii Innowatorów Społecznych (ASHOKA). Pracowała jako trener umiejętności psychospołecznych. Jako kierownik organizacyjny zarządzała Szkołą Trenerów Biznesu TROP. Aktywnie działała na rzecz rozwoju i promocji inicjatyw negocjacyjnych, współpracowała ze środowiskiem akademickim oraz ze środowiskiem firm szkoleniowych skupionych wokół Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących negocjacji i mediacji, twórczego myślenia, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołu. Interesuje się zagadnieniami pojawiającymi się na styku różnych kultur. Ostatnie trzy lata spędziła za granicą, w Rzymie, gdzie pracowała w dziale HR oraz w marketingu, rozwijając nowe możliwości biznesu m.in. w Buenos Aires i Hiszpanii.

 

Agnieszka Wandor

Koordynator Regionalny - Warszawa

Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydziału Prawa i Administracji oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Podyplomowych Studiów Menedżerów Turystyki. Pracowała m.in. w Kancelarii Polskiej Akademii Nauk i Urzędzie Miasta St.
Warszawy. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie koordynowania i zarządzania projektami. Od lat czynnie zaangażowana w organizacje
pozarządowe, pomagające potrzebującym, w szczególności dzieciom. W swoim dorobku ma także udział w wielu treningach i kursach dot. rozwoju zdolności
menedżerskich. Ma syna Krzysztofa, w którym jest bezapelacyjnie zakochana.
Ceni poczucie humoru. Interesuje się literaturą i sportem.

 

Dorota Szymańska

Koordynator Regionalny - Wrocław

Ukończyła Uniwersytet Wrocławski, Filologię Słowiańską. Posiada doświadczenie w pracy przy funduszach europejskich: Kontrolowała dokumentację księgową projektów z działań 8.1.1 POKL, zajmowała się monitoringiem i ewaluacją, pomagała przy rekrutacji i promocji projektów oraz sporządzała wnioski o dofinansowanie. Posiada duże zdolności operacyjne oraz praktyczne w realizacji projektów.

 

Krzysztof Gliński

Koordynator Regionalny - Gdańsk

Absolwent Akademii Morskiej w Gdyni - studiów inżynierskich o profilu ekonomicznym: Organizacja Przedsięwzięć Handlowych. Obecnie jest również w trakcie studiów podyplomowych na Politechnice Gdańskiej, kierunek Europejskie Studia specjalne (z zakresu UE- prawodawstwa, organizacji, programów i funduszy pomocowych). Projektami EFS zajmuje się od 2004r: pisze i realizuje projekty, prowadzi kontrole i audyty projektów, prowadzi szkolenia z EFS, monitoruje realizacje projektów. Zarządzał projektami POKL (8.1.1) obejmującymi ponad 1200 osób. Posiada doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego, organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorstwami. Ma również doświadczenie w kontroli i audycie projektów finansowanych ze środków UE, zarządzaniu pracą zespołu, oraz uczestniczył w prowadzeniu projektów systemowych.

 

Milena Fibikowska

Koordynator Regionalny - Poznań

Ukończyła Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (studia licencjackie: Politologia, administracja europejska, magisterskie: Europejska Komunikacja Społeczna). Dotychczasowa ścieżka zawodowa od 2005 r. oparta jest na pracy lub współpracy z instytucjami sektora publicznego w zakresie realizacji projektów. Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami współfinansowanymi z EFS POKL, w tym m.in. obejmujące ok. 3700 beneficjentów, w rozliczaniu projektów, w zarządzaniu pracą zespołu. Posiada wiedzę metodologiczną z zakresu zarządzania projektami.

 

Elżbieta Jura

Menadżer ds. komunikacji społecznej

Absolwentka Katedry Iberystyki Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała także na Uniwersytetach w Londynie i Lizbonie. Posiada 17-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i komunikacji. Pracowała zarówno po stronie klienta w międzynarodowych firmach retailowych, jak i w dużych agencji reklamowych. W Spółce PL.2012 odpowiedzialna jest za strategię komunikacji PR i budowanie relacji z dziennikarzami i interesariuszami. Mówi po angielsku i po portugalsku. Wolne chwile spędza jeżdżąc na rowerze i gotując z przyjaciółmi.

 

Katarzyna Chobot

Menadżer ds. kontroli finansowej

Absolwentka Wydziału Matematyki Uniwersytetu Opolskiego oraz Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie ukończyła Studia Podyplomowe na kierunku Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstw. W 2005 uzyskała Certyfikat Ministerstwa Finansów pozwalający na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych. Przed przejściem do projektu przygotowań do EURO 2012, w latach 2000 - 2006, związana z Departamentem Finansów w firmie z branży telekomunikacyjnej, od 2006 roku w Departamencie Kontrolingu pełniła funkcję analityka finansowego, odpowiedzialnego za przygotowywanie budżetu, prognozowanie wyników sprzedaży, raportowanie oraz analizowanie wyników działalności departamentów komercyjnych. Obecnie odpowiada za prawidłowe działanie Spółki PL.2012 w obszarze finansowym. W wolnej chwili sięga po powieści kryminalne a ulubionym miejscem spędzania urlopu jest Egipt.

 

Michał Federowski

Menadżer ds. administracji i zakupów

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, Szkoły Głównej Handlowej i Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Posiada tytuł MBA. Doświadczenie zawodowe zdobywał w branży motoryzacyjnej i sportowej. W latach 2003-2008 kierował miejskim ośrodkiem sportowo-rekreacyjnym. W Spółce PL.2012 jest odpowiedzialny za sprawy administracyjne i procesy zakupowe. W wolnych chwilach zajmuje się studiowaniem medycyny dalekiego wschodu i żeglarstwem.

 

Katarzyna Bartosiak

Specjalista w Dziale Zakupów i Administracji

Absolwentka socjologii o specjalizacji komunikowanie społeczne i doradztwo w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobyła pracując w administracji w jednej ze spółek należących do Grupy Kapitałowej TP. Kasia interesuje się kulturą Hiszpanii, fascynują ją podróże oraz taniec i muzyka flamenco.

 

Koordynatorom regionalnym podlegają zespoły regionalne w składzie:

  • Specjalista ds. Rekrutacji i Szkoleń
  • Specjalista ds. Finansów
  • Specjalista ds. Monitoringu i Ewaluacji

Na potrzeby Akademii Euro,  powołany został Komitet Sterujący, który jest na bieżąco informowany
o statusie projektu, podejmuje kluczowe decyzje dotyczące realizacji projektu Akademia EURO i analizuje na bieżąco zaistniałe ryzyka.

 
Mazowsze
Dolny Śląsk
Pomorze
Wielkopolska