Akademia Euro - projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Regionalne Kadry Gospodarki

Człowiek - najlepsza inwestycja

Pomorze

regiony Mazowsze Dolny Śląsk Pomorze Wielkopolska

Kontakt

Rekrutacja
Justyna Muszytowska
tel.  785 55 69 27 

Koordynator Regionalny
Krzysztof Gliński
tel.  785 55 68 00     

Biuro Regionalne Projektu
ul. Heweliusza 22
80-890 Gdańsk
(budynek hotelu, osobne wejście
od strony ulicy Łagiewniki,

czynne poniedziałek - piątek
w godzinach 9:00 - 17:00)

 

Liderem projektu jest:
Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta
PDF Drukuj

Kluczowym dla „Akademii Euro” elementem wsparcia pracowników branż związanych z obsługą mistrzostw UEFA EURO 2012™ jest szkolenie interpersonalne z profesjonalnej obsługi klienta.

Szkolenie trwa 16 godzin (2 dni po 8 godzin). 
Zajęcia prowadzone są metodami aktywnymi, angażującymi uczestników i pozwalającym i na przełożenie nauczonych treści na praktyczne umiejętności do wykorzystania pracy. Jedna grupa składa się z około 15 uczestników/uczestniczek. 
Wszystkim uczestnikom/uczestniczkom zapewniamy materiały szkoleniowe i catering. 
Przewiduje się również noclegi dla uczestników/uczestniczek w przypadku, gdyby zajęcia odbywały się poza stolicą regionu.

Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy. Wykonawcą jest firma PMGroup.

Na zakończenie każdy otrzymuje dyplom.

Program szkolenia będzie obejmował:

  • sposoby budowania dobrego kontaktu z klientem,
  • dobre obyczaje pracy,
  • wizerunek usługodawcy,
  • nastawienia, uprzedzenia,
  • techniki radzenia sobie z trudnym klientem.

OBSŁUGA KLIENTA

(ramowy zakres tematyczny szkolenia)       

  • Pierwszy kontakt z klientem i jego wpływ na budowanie relacji w procesie obsługi. Znaczenie pierwszego wrażenia – percepcja społeczna. Kreowanie wizerunku profesjonalnej obsługi klienta.
  • Kanony dyskrecji, uprzejmości i grzeczności (elementy savoir – vivre).
  • Znaczenie przekonań i nastawienia w pracy z klientem. Wpływ samooceny na efektywność pracy.
  • Techniki wygaszania emocji – zmiana nastawień – pozytywne myślenie.
  • Potrzeby klienta – ich rozpoznawania i zaspokajanie. Analiza źródła problemu – umiejętność zadawania pytań.
  • Sprzężenie zwrotne w kontakcie z klientem (techniki wspierające, klaryfikacja, parafraza, odzwierciedlenie). Znaczenie wspólnego kodu komunikatu – budowanie relacji.
  • Aranżowanie przestrzeni i dystansu w relacji z klientem. Reguły i zasady komunikacji niewerbalnej.
  • Stawianie granic – asertywność i inne postawy.
  • Struktury językowe wypowiedzi asertywnych. Asertywność w relacji z klientem. Konstruktywna krytyka.
  • Typy osobowościowe klientów: jak je rozpoznawać i jak z nimi rozmawiać. Porozumiewanie się z „trudnymi klientami” – rozpoznawanie i reagowanie na postawy. Trudne emocje u klienta – plan działania.
  • Trudne sytuacje i ich rozwiązywanie. Metody unikania manipulacji ze strony klienta. Moja reakcja na stres w kontakcie z klientem

 

 
Mazowsze
Dolny Śląsk
Pomorze
Wielkopolska